Powrót do korzeni i plany na 2012

Dłuższa przerwa w pisaniu nie jest dobra, dlatego wracam do pisania o swoich planach i doświadczeniach związanych z trenowaniem do kolejnego sezonu. Czas zabrać się do solidnej pracy i wytężonego treningu.

Parę zmian już poczyniłem jeśli chodzi i przygotowania i teraz czeka mnie sporo do zrobienia jeśli chcę odpowiednio zaprezentować się w kolejnej edycji maratonów z charakterem i mtb.

Mój plan na ten rok jest dość prosty. Utrzymać poziom z 2011 roku, przejechać cykl Mazovia MTB z dobrym wynikiem w klasyfikacji generalnej, walczyć o dobre miejsce w sekcji Marketing i Reklama o ile będzie kontynuacja tej dodatkowej grupy.

Ciśnienie w tym roku mniejsze, bo w 2011 już byłem na podium. III miejsce w klasyfikacji generalnej Marketingu i Reklamy dało mi dużo satysfakcji, koszulka finiszera także. Ale człowiek to takie zwierzę, że chce więcej, lepiej, przyjemniej. Więc zdecydowanie poza Mazovią w tym roku stawiam na Bike Maraton. Minusem jest odległość od Mazowsza, ale cóż. Moim zdaniem warto pojechać na kilka edycji, żeby zobaczyć o co chodzi w tym innym ściganiu.

W planie mam też zmiany sprzętowe. Na bieżąco dam znać jak się wszystko będzie układać.

Skomentuj

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.

Up ↑

